معرفی ۶۱۲ معتاد خودمعرف به مراکز ترک اعتیاد در ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به آمادگی بهزیستی برای همکاری در زمینه صدور مجوز کمپ ماده ۱۶ در استان، گفت: سه ماهه نخست امسال ۶۱۲ نفر از معتادان خودمعرف به مراکز ترک اعتیاد در استان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام،  حسین نورعلیوند روز دوشنبه در نشست اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: سال جاری ۲۵۰ میلیون تومان برای مرکز صیانت و توانمندسازی از بهبودیافتگان اعتیاد در ایلام اختصاص یافته است.

وی افزود: این مرکز مرحله بعد از خروج از کمپ های ترک اعتیاد است که برای آموزش های شغلی و کسب مهارت برای بهبودیافتگان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به آمادگی این سازمان برای صدور مجوز کمپ ماده ۱۶ (محل نگهداری معتادان متجاهر) افزود: بهزیستی استان ایلام آمادگی دارد تسهیلات مورد نیاز را در اختیار بهبود یافتگان از مواد مخدر قرار دهند.

نورعلیوند تاکید کرد: امسال ۶۱۲ نفر خودمعرف به کمپ های ترک اعتیاد در استان مراجعه کرده اند، مشخص است که افرادی که دام اعتیاد گرفتار می شوند راغب به ترک اعتیاد خود هستند.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی پرداخت شد، در سال جاری نیز ۷۴ میلیارد تومان برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی در نظر گرفته شده که یکی از اقشار، بهبودیافتگان از دام اعتیاد هستند.

کد خبر 83365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد