نشست  هم افزایی  بهزیستی خوزستان و بانک مهر ایران برگزار شد

روز یکشنبه۱۱ تیرماه، نشستی با حضور مدیر کل،معاون پشتیبانی و مسئولین رفاه ،روابط عمومی و اشتغال بهزیستی خوزستان  با مدیر شعب و مسئول روابط عمومی  بانک قرض الحسنه  مهر ایران  استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،این نشست با هدف هم افزایی و گسترش تعاملات و استفاده از ظرفیت های  بانک مهر به منظور خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف سازمان و نیز ارتقاء سطح رفاه  کارکنان بهزیستی برگزار شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه  مهر ایران در استان خوزستان در این نشست بیان کرد:بانک مهر ایران اولین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است که  با جذب منابع قرض الحسنه خیرین، سازمان ها و نهادها و بدون دریافت سود و تنها با اخذ کارمزد صفر تا ۴ درصد تسهیلات در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

مجتبی سخنور در ادامه اظهار داشت:محور های تعاملی بانک  با بهزیستی می تواند در قالب طرحهای اعتباری ،حمایتی وطرح مهریار از محل گردش حساب بانکی با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماه تا سقف ۳ میلیارد ریال ،بیمه عمررایگان  و کالا کارت ؛مخصوص خرید اقساطی کالا  بدون سود و بازپرداخت ۶ تا ۲۴ ماه صورت پذیرد.

وی افزود:خدمت در سازمان بهزیستی عین عبادت و باقیات و صالحات  است و مایه خرسندی بانک قرض الحسنه مهر ایران است که بتوانیم هم راستا با سازمان بهزیستی خدمت رسان شایسته ای به اقشار تحت حمایت این سازمان باشیم .

مدیر کل بهزیستی خوزستان نیز با استقبال از طرحهای بانک قرض الحسنه مهر ایران  ، خواستار تعامل و همراهی موثر و مستمر این بانک  با بهزیستی شد.

مهران کریمیان ضمن  تشریح بخشی  از خدمات و فعالیت های بهزیستی ، ابراز امیدواری کرد که  با استفاده از طرحها و ظرفیت های خوب بانک مهر ایران و در قالب تفاهم نامه بتوان به  ارتقای سطح رفاه کارکنان و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی  کمک کرد.

کد خبر 83272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد