مدیر کل بهزیستی خوزستان با دادستان استان دیدار کرد

صبح امروز هفتم تیرماه ،مدیر کل و معاونین پیشگیری و امور اجتماعی بهزیستی استان خوزستان به مناسبت هفته قوه قضاییه با "صادق جعفری چگنی" دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی، در این دیدار که شهردار اهواز نیز حضور داشت ،ضمن تبریک روز قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید فیاض بخش و یاران امام و انقلاب،از همکاریهای مجموعه دادگستری  تقدیر  و  بخشی  از خدمات  و فعالیتهای بهزیستی  را تشریح کرد.

کریمیان با اشاره به افزایش آسیبها و معضلات اجتماعی  و کمبود امکانات و اعتبارات  بهزیستی ،خواهان همکاری و همراهی بیش از پیش  تمامی دستگاهها بخصوص شهرداری برای دسترس پذیر نمودن حمل و نقل عمومی و تسهیل تردد معلولان و جانبازان شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان نیز  ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای  بهزیستی در عرصه حمایت از اقشار آسیب پذیر و اعلام  آمادگی دستگاه قضایی مبنی بر همراهی، مشارکت و  تسهیل مشکلات جامعه هدف بهزیستی  ،بیان کرد: در صورت تعامل بیشتر بهزیستی و دستگاه قضایی و همکاری سایر دستگاههای متولی در امر آسیبهای اجتماعی ،بسیاری از معضلات اجتماعی  بهتر و موثر تر حل  و کاهش خواهد یافت.

کد خبر 83043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد