تقدیر از مدیرکل بهزیستی در همایش تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان

در همایش گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر با اهدای لوح سپاس از مدیر کل بهزیستی استان و رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری استان، در همایش تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر بر پیشگیری از اعتیاد و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : با حضور سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، از مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر، بعنوان یکی از فعالین این حوزه تقدیر شد. 

محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان، اعتیاد به مصرف مواد مخدر در مناطق مختلف استان را یک تهدید جدی و خانمانسوز  دانست و اظهار داشت: امیدواریم نهادهای  متولی درخصوص مواد اعتیاد آور سنتی و صنعتی که به راحتی  توزیع و کشت می گردد با استفاده از ظرفیت سایر ارگان ها اقدامات و برنامه هایی مؤثرتری را اجرا نمایند. 

هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  نیز به نقش سازنده تشکل های مردمی اشاره کرد و گفت: بهره گیری و جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه ها و حمایت از طرح های مبارزه با مصرف مواد مخدر می تواند نقشی اساسی داشته باشد و باید از این ظرفیت مهم بیش از گذشته استفاده کرد.

در ادامه، حسین اسماعیلی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:اعیلی با بیان اینکه ۴۷ مرکز درمان با متادون‌ در استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ۹ هزار و ۴۶۵ نفر در این مراکز تحت درمان هستند، ضمن اینکه در هفت مرکز اجباری ۲۹۵ بیمار در حال مداوا هستند.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد:

امروز اگر مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران با مواد مخدر به سختی مبارزه می کنند، این یک جهاد بزرگ، یک حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است. "مقام معظم رهبری مدظله‌العالی“

جناب آقای دکتر آریا

مدیرکل محترم بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری استان

سلام علیکم

با صلوات برمحمد و آل محمد (ص)

جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد در جهان دارد و این مهم مدیون زحمات همه تلاشگرانی است که با همتی مضاعف و جهاد شبانه روزی، سهم اساسی در مبارزه و مهار این بلای خانمان سوز دارند.

به مصداق حدیث «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‌»؛ از تلاش ها، اقدامات و فعالیت های  مؤثر جناب‌عالی در امر مبارزه با مواد مخدر در سطح استان تقدیر و تشکر نماییم.

امید است همواره در ظل توجهات بقیة الله الاعظم، ولی عصر  «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  «مدظله‌العالی» و در راستای سیاست های دولت جهادی و عدالت محور آیت الله رئیسی موفق و مؤید باشید.

سید علی احمدزاده 

استاندار و رئیس شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان 

کد خبر 82778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد