حضور معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در استان سمنان

مهری سادات موسوی معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور طی سفری یک روزه در استان سمنان حضور پیدا کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛مهری سادات موسوی معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با همراهی کارشناسان دفتر اجتماعی ستاد کشور و کارشناسان بهزیستی استان مازندران به استان سمنان سفر کرد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به منظور حضور در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰(توانمندی محلات کم برخوردار) به استان سمنان سفر داشتند که این نمایشگاه توسط آقا محمدی عضو تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندی محلات افتتاح گردید.

وی با همراهی مدیرکل و معاون اجتماعی بهزیستی استان ضمن بازدید از غرفه های دستگاه های مجری در این طرح با حضور در غرفه بهزیستی استان ضمن بازدید از این غرفه دیداری با همکاران در بخش دولتی و غیردولتی داشته و پیگیری برخی از موارد اجرایی بود.

مهری سادات موسوی پس از این برنامه در جلسه ارائه گزارش دستگاهای مجری در طرح توانمندی محلات کم برخودار کشور در استانداری استان سمنان حضور پیدا کرد که در این جلسه دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان گزارشی از اهم فعالیت ها بهزیستی استان در طرح ۲۰۲۰ ارائه کرد.

سپس معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با همراهی معاون اجتماعی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان از مرکز مداخله در بحران های اجتماعی بهزیستی استان سمنان بازدید کرد و طی این بازدید با همکاران این مرکز دیدار و گفتگو داشته و شنوای مسائل، مشکلات و پیشنهادهای آنها بود.

کد خبر 82250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد