جلسه مدیر کل بهزیستی خوزستان با مسئولان امور اداری بهزیستی شهرستانها

صبح امروز  جلسه ای با حضور مدیرکل،معاون پشتیبانی و رئیس و کارشناسان اداره نیروی انسانی بهزیستی خوزستان با مسئولان امور اداری بهزیستی شهرستانهای استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان  در این جلسه یکی از مهمترین سرمایه هر سازمان را کارکنان آن دانست و گفت:نیروی انسانی مبتکر ،خلاق و با انگیزه  موجب چابک سازی وسرعت در خدمات سازمان می شود .

کریمیان بیان کرد: مسئولان و کارشناسان امور اداری ضمن اشراف کامل بر دستورالعملها و بخشنامه های جاری سازمان  باید قوانین و مقررات امور اداری و استخدامی را برای سایر کارکنان تبیین و شفاف سازی کنند. 

وی افزود: سیستم دولتی و بخصوص حوزه منابع انسانی باید حرفه ای و هوشمندانه عمل کند و اجرای صحیح قوانین اساس کار قرار گیرد. 

مدیر کل بهزیستی خوزستان به روز بودن و کارآمدی را یکی از برنامه های تحولی سازمان برشمرد و برآموزش کارکنان و به روز رسانی سیستم های اداری،تعامل و ارتباط بین بخشی،اقناع سازی و آشنا نمودن کارکنان با قوانین و حقوق خود،نظارت دقیق بر حضور و غیاب کارکنان،پاسخ گویی به موقع به مکاتبات اداری و رعایت نگارش صحیح و ادبی در مکاتبات وتکریم ارباب رجوع وپاسخگویی بموقع به آنان تاکید کرد. 

در پایان این جلسه مسئولان و کارشناسان امور اداری ضمن بیان نقطه نظرات ،پیشنهادهای لازم برای بهبود فرآیند کار را ارائه کردند.

کد خبر 82205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد