مشهد | کمیته اشتغال بهزیستی با هدف بررسی درخواست تسهیلات بانکی مددجویان برگزار شد

کمیته اشتغال بهزیستی مشهد با هدف بررسی پرونده درخواست استفاده از تسهیلات وام اشتغال مددجویان، با حضور معاون تخصصی، رابطین اشتغال مراکز تامین و توسعه و حوزه های مددکاری دولتی در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

معاون تخصصی بهزیستی مشهد گفت:هدف از تشکیل این کمیته، بررسی پرونده های تکمیل شده درخواست وام اشتغال مددجویان،  جهت پرداخت تسهیلات بود که کارشناسان و مددکاران رابط می بایست، طرح مربوطه را مطرح و با جلب نظر اعضای کمیته، به نحوی از طرح های اشتغال مددجویان و معلولان حوزه کاری خود دفاع نمایند.

حسن فرخی افزود: در این جلسه ضمن بیان انتظارات از همکاران برخی نکات از جمله؛ دقت در تکمیل پرونده ها، رعایت چار چوب دستورالعمل های سازمانی، تناسب و هماهنگی بین مبلغ تسهیلات با میزان هزینه مورد نیازجهت اشتغال، بررسی دقیق و کارشناسی در فرایند آماده سازی شغلی به منظور پیشگیری از انحراف تسهیلات، نظارت بر فرایند اشتغال بعد از پرداخت تسهیلات جهت ایجاد اشتغال پایدار و ...با توجه به سرفصل های کاری دفتر اشتغال اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مشهد، در این جلسه ۳۰ عدد پرونده اشتغال مددجویان، معادل سهمیه تخصیصی بانک ملی بررسی گردید که طی روزهای آتی از طریق صدور معرفی نامه برای مددجویان دارای شرایط به منظور دریافت تسهیلات به بانک عامل اعلام می شود.  

کد خبر 82190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد