آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای(نوبت اول)

اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در نظردارد،عملیات اجرایی پروژه ذیل ر ابراساس شرایط ذکرشده و شرح مشخصات،اطلاعات و جزئیات مندرج در اسناد مناقصه، از طریق مناقصه عمومی به پیمانکارواجد صلاحیت واگذارنماید.

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای(نوبت اول)

اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در نظردارد،عملیات اجرایی پروژه ذیل ر ابراساس شرایط ذکرشده و شرح مشخصات،اطلاعات و جزئیات مندرج در اسناد مناقصه، از طریق مناقصه  عمومی به پیمانکارواجد صلاحیت واگذارنماید.

لذا از کلیه شرکتهای واجد صلاحیت  دعوت   میگردد در مناقصه ذیل شرکت نمایند.

لازم به ذکر است؛ به پیشنهادات فاقد امضا، مشروط،  مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر واصل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد.

ردیف

موضوع        مناقصه

کمیت و کیفیت

محل اجرا

مبلغ برآورد اولیه برمبنای فهرست بهای 1402 به (ریال)

مبلغ تضمین شرکت درمناقصه به (ریال)

حداقل صلاحیت پیمانکاری مورد نیاز

احداث ساختمان

اورژانس اجتماعی دیشموک

عملیات اجرایی مطابق برآورد و نقشه های اجرایی

دیشموک       

30/794/355/628

1/540/000/000

5  ابنیه

1-دستگاه مناقصه گذار و نشانی: اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد-یاسوج خیابان پاسداران

2-آدرس سایت اینترنتی مناقصات:www.setadiran.ir

3- زمان و محل دریافت اسناد مناقصه و آگاهی از سایر شرایط: از تاریخ 29/03/1402بمدت 4روزکاری از طریق سامانه ستاد به آدرس  www.setadiran.ir قابل دریافت میباشد.

4-مناقصه گران می بایست پاکات اسناد و پیشنهادات خود را حداکثرتا 10روزکاری اصلاح بصورت الکترونیکی در سامانه www.setadiran.ir  بارگزاری  و ارسال نموده و پاکت (الف) "تضمین شرکت در مناقصه" را بصورت فیزیکی و لاک و مهر شده به واحد حراست اداره کل بهزیستی استان ؛ واقع در یاسوج-خیابان پاسدارن – دبیرخانه حراست تحویل و رسید دریافت دارند.

5:- جلسه کمیسیون بازگشایی مناقصه در مورخ 15/04/1402 روز پنجشنبه رأس ساعت 10 صبح تشکیل می گردد. از کلیه مناقصه گران و یا نماینده رسمی آنها جهت شرکت در جلسه بازگشایی پاکات پیشنهاد قیمت دعوت بعمل می آید.

6- تنها پیمانکارانی می توانند در مناقصه فوق شرکت نمایند که رتبه و صلاحیت آنان در سامانه اینترنی www.sajar.mporg.ir  دارای اعتبار باشند.

7- مناقصه گران مکلفند نسبت به تکمیل اسناد و مهر و امضاء نمودن آنها و اخذ گواهی های لازم درخواستی اداره کل بهزیستی استان که در چک لیست منضم به اسناد مناقصه درج گردیده اقدام نمایند. در صورت عدم تکمیل و ارائه اسناد درخواستی مسئولیت به عهده مناقصه گر می باشد.

8- مدت اعتبار پیشنهادات از آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات به مدت (3 ماه) می باشد و قابل تمدید می باشد.

9- سایر شرایط در اسناد مناقصه به اطلاع پیمانکاران خواهد رسید.

10- هیچگونه تعدیل و مابه التفاوت مصالح ، مشمول پیمان مذکور نمی گردد.

11- هزینه درج آگهی مناقصه در روزنامه رسمی؛ بر عهده برنده مناقصه می باشد.

کد خبر 82188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد