نشست هم اندیشی بررسی چالشهای معاونت پیشگیری بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز نشست هم اندیشی و بررسی چالشها و موانع طرح ها و برنامه های معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان با حضور سرپرست این معاونت و کارشناس مسئولان دفاتر تخصصی ستاد بهزیستی ،مسئول حراست و بازرسی بهزیستی استان و سرپرست و کارشناسان حوزه های تخصصی بهزیستی اهواز در دفتر این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، در این نشست ابتدا مشکلات وچالش های دفاتر توسط کارشناس مسئولان دفاتر تخصصی ستاد مطرح و سپس رییس بهزیستی شهرستان  اهواز گزارشی از پیگیری های صورت گرفته   را ارائه کرد.

در ادامه رییس حراست ومسئول بازرسی بهزیستی استان  گزارشی از بازرسی های صورت گرفته  و اقدامات لازم برای بهبود خدمات رسانی به جامعه هدف ارائه و بر  اهمیت و تعهد اجرای برنامه ها تاکید کردند.
 در پایان  صادق خجسته سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ضمن تشریح برنامه های این معاونت در سال جاری ،بر اجرایی نمودن دقیق و صحیح  این برنامه ها   و طرحهای  تخصصی تاکید کرد.

گفتنی است ،نظارت و پایش دقیق  کلیه مراکز تحت نظارت معاونت، پوشش صد در صدی برنامه های تخصصی ،جلوگیری از تعطیلی مراکز و ترغیب جهت راه اندازی،جذب به موقع اعتبارات،پاسخگویی به موقع به مکاتبات ستاد و شورای مبارزه با مواد مخدر  ،ارسال به موقع آمار و عملکرد به ستاد،مطالعه دقیق و اشراف کامل به دستور العمل ها

و اجرای به موقع طرح ها و برنامه ها از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر 82022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد