سومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد

در این جلسه همراه با دیگر دستگاههای عضو شورای هماهنگی زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، از فعالیتهای موثر بهزیستی در راستای ایجاد اشتغال در استان با اهدای لوح از سوی دکتر کریمی بیرانوند تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور دکتر کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ،آقای ملک مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی ها وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد .

در این جلسه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و دیگر مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به ارائه عملکرد سال ۱۴۰۱ و توضیح درباره برنامه‌های اجرایی سال جاری پرداختند.
 دکتر کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در  این جلسه اظهار داشت:  یکی از ظرفیت  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استانها، شورای هماهنگی دستگاه زیر مجموعه این وزارتخانه است و همانگونه که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مانند دولت کوچک است، شورای هماهنگی دستگاه زیر مجموعه آن نیز مانند استانداری کوچک می باشد .
وی ادامه داد:  تاکید اصلی مقام عالی وزارت بحث  اشتغال است، زیرا اشتغال یکی از مهم ترین مهمترین دغدغه های  مقام معظم رهبری و اصلی ترین خواسته ریاست محترم جمهور از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است. 
بیرانوند ادامه داد: در حوزه اشتغال، همه دستگاه‌ها وظیفه ای دارند و از آنها انتظار می رود در راستای ارتقای شرایط اشتغال قدم بردارند زیرا هم تکلیف قانونی و تکلیف اخلاقی تمامی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است. 
وی همچنین بر پیگیری اشتغال فارغ التحصیلان تأکید کرد. 
در پایان همراه با دیگر دستگاههای عضو شورای هماهنگی زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، از فعالیتهای موثر بهزیستی در راستای ایجاد اشتغال در استان با اهدای لوح از سوی دکتر کریمی بیرانوند تجلیل شد.
کد خبر 81394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد