میز ارتباطات مردمی، ارتباط بلاواسطه با بالاترین مقام مسئول دستگاه

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در بازدید از محل استقرار میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان، برپایی این میزها را عامل ارتباط بلاواسطه با بالاترین مقام مسئول دستگاهها دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی با بیان اینکه بهزیستی، ماوا و مامن مردم پناه برده به این سازمان از درد و رنج و محنت زندگی است ابراز داشت : حضور رییس جمهور در استان باید یک امید و نگرش مجددی را برای این اقشار به ارمغان آورده و تحولی مثبت در خدمت رسانی مسئولین سازمان بهزیستی و موضوع های خدماتی ایجاد کند.

میز ارتباطات مردمی، ارتباط بلاواسطه با بالاترین مقام مسئول دستگاه

وی با اشاره به استقرار میز ارتباطات در دستگاههای بیست و نه گانه استان به مناسبت دومین دور سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی، اظهار کرد : برپایی میز ارتباطات ارتباطات دو سویه ای بین مردم و مسئولین را مهیا می کند و این میزها را فرصت های خدمت برای مددجویان عنوان کرد.

میز ارتباطات مردمی، ارتباط بلاواسطه با بالاترین مقام مسئول دستگاه

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به پیشرو بودن بهزیستی در ارائه خدمات به اقشار نیازمند که جزو دهک های پایین جامعه می باشند ؛ برنامه ریزی  برای جامعه هدف استان هدفمند بوده است و با اقتباس از برنامه ریزی های کنونی امیدواریم برنامه های آتی نیز بر این سیاق انجام پذیرد.

کد خبر 81385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد