جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

جلسه شورای معاونین بهزیستی مازندران به ریاست دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و با حضور اعضای شورای معاونین در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقای سلامت اجتماعی و منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه به شمار می رود، گفت: اولویت کار ما رسیدگی به امورات مددجویان است و باید در کوتاه ترین زمان بیشترین و مطلوب ترین خدمات را با رعایت  ضوابط اداری به این عزیزان ارائه دهیم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند "من از سازمان بهزیستی بخاطر وظیفه سخت و سنگینی که برعهده دارد تشکر می کنم " افزود: با توجه به وظایف و مسوولیت های سنگین اداره کل بهزیستی مازندران در راستای ایجاد رفاه در بین جامعه هدف، باید با نگاه علمی، مداخلات اثر بخش، با محور مردمی سازی و شفاف سازی تمام تلاش خود را در جهت نهادینه کردن تسهیل خدمت رسانی بی منت و توانمندسازی و برخورداری جامعه هدف از زندگی همراه با رضایت و سلامت اجتماعی انجام دهیم.
شایان ذکر است در این نشست ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، برنامه های آینده و الزامات موازین اداری جهت پیشبرد اهداف سازمانی توسط اعضای شورا تشریح و تبیین شد. 
همچنین گزارشاتی نیز توسط هریک از اعضای شورا در خصوص بررسی فعالیت های در دست اقدام در راستای اجرای صحیح دستورالعمل اداری و سازمانی ارائه گردید.

کد خبر 81383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد