در رسانه| رویداد « عصر قصه » در هرمزگان برگزار شد

با هدف ارتقاء توانمندی های افراد نابینا و گسترش برنامه های هنردرمانی معلولین،رویداد عصر قصه توسط موسسه ی ستاره توانبخش و با همکاری دفتر توانبخشی مبتنی بر جامعه اداره کل بهزیستی هرمزگان،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز مثبت زندگی شماره ۳۶۰۹ در محل سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیباشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم که قصه خوانان نابینا به قصه خوانی پرداختند با اشاره به تاثیر عمیق قصه گویی در انتقال بهتر مفاهیم ، گفت : قصه یک نوع وسیله برای برآورده کردن نیازهای روانی کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان است .

سامیه جهانشاهی با بیان اینکه قصه گویی رسانه ای است که تأثیرات شگفت‌انگیزی در رشد فردی و اجتماعی کودکان دارد، افزود : قصه می تواند ریشه بسیاری از آسیب ها را در کودکان و نوجوانان بخشکاند و تاثیرات عمده تربیتی بر آنها داشته باشد.

جهانشاهی ، عنوان کرد : قصه‌گویی یکی از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای برای ذائقه سازی است.

گفتنی است ، درپایان ۲ تن از معلولان به نمایندگی از جمع کثیری از جامعه توانخواه  از تلاش و پیگیری جهانشاهی در زمینه برقراری مستمری معلولان پشت نوبتی بهزیستی  با اهدای شاخه گل قدردانی کردند.

کد خبر 81374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد