در رسانه| حمایت بهزیستی زنجان از کارفرمایانی که با مددجویان همکاری دارند

 معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: هر کارفرمایی که تمایل به همکاری با افراد تحت پوشش بهزیستی داشته باشد مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایسنا، رضا نوروزی درباره تسهیلات اشتغالزایی برای جامعه هدف بهزیستی، اظهار کرد: درخصوص اشتغال جامعه هدف بهزیستی، تسهیلات اشتغالزایی به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و این تسهیلات برای مددجویانی که طرحی برای اجرا ارائه داده یا اقدامی انجام داده‌اند، پرداخت می‌شود.

وی افزود: مددکاران در شهرستان‌ها با مددجویان مصاحبه کرده و آماده‌سازی شغلی انجام می‌دهند و بعد از آماده‌سازی، مددجویان، مجوزهای لازم را از فنی‌وحرفه‌ای یا ارگان‌های مربوطه کسب می‌کنند و در این صورت همه شرایط آماده است تا تسهیلات لازم در اختیارشان قرار گرفته تا کسب و کاری را آغاز کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ آمار خوبی در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی داشتیم، تصریح کرد: مشوق‌های بیمه‌ای برای مددجویانی که شغل دارند و بیمه خویش فرمایی پرداخت کرده‌اند نیز به این صورت پرداخت می‌شود که با تحویل فیش، هزینه‌های پرداخت شده بابت بیمه را دریافت می‌کنند. همچنین بیمه‌های کارفرمایی نیز برای کارفرمایانی که در نیروهای کار خود از جامعه هدف بهزیستی استفاده کنند پرداخت می‌شود.

نوروزی ادامه داد: یکی دیگر از مشوق‌های بهزیستی، پرداخت تسهیلات اشتغال کارفرمایی برای تشویق و ترغیب کارفرما برای استفاده از جامعه هدف بهزیستی است که به ازای هر فردی ‌که جامعه هدف بهزیستی در اشتغالی حضور داشته باشد ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با کسب تعهد پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و تسهیلاتی که در زمینه اشتغالزایی پرداخت شده افراد زیادی موفق به ایجاد کسب‌وکار شده‌اند و هر کارفرمایی که تمایل به همکاری با افراد تحت پوشش بهزیستی داشته باشد مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 81364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد