پردیس| پویش مهرواره در محضر ولی نعمتان آغاز شد

جلسه مشترک بین مرکز مثبت زندگی کد۴۳۳۰ (موسسه آواز سلامت فرتاک) با گروه های جهادی و مردمی در محل مرکز مثبت زندگی شهرستان پردیس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با هدف جذب همکاری و مشارکت گروه های جهادی و مردمی برای تحقق اهداف کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین کمک به محرومان جامعه با حضور کارشناس مسئول حوزه مشارکت های مردمی و گروه جهادی شورای وحدت و مسئول فنی مرکز مثبت زندگی برگزار شد.

بذری کارشناس مسئول حوزه مشارکت های مردمی هدف اصلی از راه اندازی این پویش را بهره مندی از ظرفیت های مردمی و همکاری گروه های جهادی به منظور ایجاد تعامل بین مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی شهرستان با کنشگران مردمی در محله در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی با رویکرد محله محوری دانست.

در این جلسه اعضای گروه جهادی ضمن اعلام ظرفیت ها و توانایی های خود، آمادگی خود را برای ارائه کمک به مددجویان و همچنین رفع مشکلات محله اعلام کردند.

همچنین مسئول فنی مرکز مثبت زندگی ضمن معرفی فعالیت ها و خدمات قابل ارائه در مرکز مثبت زندگی، روش ها و تکنیک های مددکاری را تشریح کردند و در خصوص رویکرد محله محوری سازمان بهزیستی و برنامه اجتماع محور محلات توضیحات لازم را ارائه داشتند.

لازم بذکر است، در پایان جلسه شرکت کنندگان برنامه کمکی خود را برای مناسب سازی محل به یکی از توانخواهان معرفی شده از طرف مرکز مثبت زندگی اعلام و همچنین در خصوص اعزام ۲۰ نفر از مددجویان به مشهد اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 81303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد