میناب|برگزاری جلسه شورای مشارکتهای مردمی

نخستین جلسه شورای مشارکت های مردمی شهرستان میناب تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی شهرستان میناب در سال جاری با حضور حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان ، بهرامی معاون سیاسی فرمانداری،جاودان رئیس اداره بهزیستی و دیگر اعضاء در محل دفتر امام جمعه شهرستان میناب برگزار شد .

در این جلسه حجت الاسلام دکتر ابراهیمی امام جمعه شهرستان ، ضمن ضرورت جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین در پیشبرد خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی ، بر اجرای برنامه‌های عملیاتی و آموزش های فنی و مهارتی جهت ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان تاکید کرد.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی با بیان اینکه بهره گیری از مشارکتهای مردمی شرایط رشد خدمت رسانی در بهزیستی را فراهم می آورد اظهار داشت : با بهره گیری از توان آحاد جامعه از طریق جلب و جذب کمک ها و حمایت های عامه مردم شرایط رشد و بالندگی معنوی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه هدف بهزیستی فراهم می آید .

معاون سیاسی فرماندار نیز در ادامه ، یکی از وظایف شورای مشارکتهای مردمی را ترویج فرهنگ مشارکت و استفاده از ظرفیت مردم و بخصوص خیرین در امر کمک رسانی به نیازمندان برشمرد .

علی جاودان رییس بهزیستی میناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حضور اعضا در جلسه ، خواستار همکاری،تعامل ومشارکت همه در امورخیرخواهانه شد.

کد خبر 81263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد