مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶، پلی برای کاهش آسیب های اجتماعی

معاون امور توسعه پیشگیری همراه با مدیر حراست بهزیستی استان تهران از مراکز طرح جمع آوری معتادین متجاهر به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای اجرای طرح جمع آوری، غربال و جانمایی معتادین متجاهر، علیرضا محمدی معاون امور توسعه پیشگیری و نادر زیدی مدیر حراست بهزیستی استان تهران بصورت سر زده از مرکز غربال معتادین متجاهر ماده ۱۶ واقع در مجموعه فوریت های اجتماعی  شهرداری منطقه ۹ تهران بازدید و فرایند غربال و جانمایی معتادین متجاهر جمع آوری شده را بررسی کردند.

مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶، پلی برای کاهش آسیب های اجتماعی

محمدی، درتوضیح فرایند اجرای این طرح گفت : در این طرح که در حال اجرا می باشد  معتادین متجاهر از سطح شهر با دستور قضایی و توسط فرماندهی انتظامی جمع آوری و با نظارت این اداره کل پذیرش و پس از انجام غربال و پایش های لازم به مراکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ ارجاع داده خواهند شد.
محمدی تاکید کرد: مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶، پلی برای کاهش آسیب های اجتماعی هستند و بهزیستی استان تهران در کنار طرح های جمع آوری و انجام غربال و جانمایی در مراکز مربوطه در سال جاری با هدف صیانت و حمایت اجتماعی از معتادین بهبود یافته در حال توسعه مراکز توانمندسازی و مدیریت مورد در راستای مراقبت های پس از خروج از مراکز ماده ۱۶ می باشد.

مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶، پلی برای کاهش آسیب های اجتماعی

زیدی مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان تهران در این بازدید ضمن تاکید به حفظ کرامت انسانی افراد جمع آوری شده بیان کرد دفتر حراست در کنار معاونت  تخصصی برای تسهیلگری و برداشتن موانع در راستای توانمندسازی و حمایت های اجتماعی از بهبود یافتگان با تمام توان اعلام آمادگی می نماید همچنین وی استفاده حداکثری از منابع سازمان و تشویق و ترغیب سایر دستگاه های عضو در راستای بهبودی و توانمند سازی را از مهمترین مسائل در این خصوص دانست.

مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶، پلی برای کاهش آسیب های اجتماعی

کد خبر 81256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد