حاضر هستیم برای احداث منازل ایتام تحت پوشش بهزیستی در آذربایجان غربی کمک کنیم

پرویز فتاح در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و برخی از مدیران کل دستگاههای  اجرایی از جمله مدیر کل بهزیستی استان درفرمانداری خوی برگزار شد اعلام کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی ؛

پرویز فتاح در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و برخی از مدیران کل دستگاههای  اجرایی از جمله مدیر کل بهزیستی استان درفرمانداری خوی برگزار شد، افزود: البته این کمک از طریق بهزیستی و با تقویت سهم این نهاد انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما تاکید می کنیم که این امر در اولویت باشد و سهم این نهاد در حوزه ساخت مساکن ایتام تقویت شود.
بنیاد مستضعفان ۵۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان غربی هزینه کرده است
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین اظهار کرد: این بنیاد در یکسال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی هزینه کرده که بخشی از آن مربوط به زلزله خوی بوده است.
فتاح ادامه داد: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد تومان کمک بنیاد مستضعفان به زلزله‌زدگان خویی است.
وی گفت: اولویت اول ما در زلزله خوی، اختصاص سیمان برای زلزله‌زدگان بود و تا زمانی که همه خانه‌های آسیب دیده احداث شود، سیمان و میلگرد را متقبل شده و تامین می‌کنیم.
وی افزود: هر چند اولویت ما، کمک به ساخت واحدهای مسکونی است ولی برای کمک به مدارس، خانه‌های بهداشت و مساجد نیز در راستای تامین سیمان مورد نیاز آماده‌ایم ولی این موارد بعد از بررسی‌های لازم و با محوریت بنیاد مسکن تامین خواهد شد.
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با قدردانی از مردم خوی اظهار کرد: خویی‌ها در کمک به مردم مصیبت دیده پیشتاز بودند و به همین علت، همه نظام برای کمک به مردم این منطقه پای کار آمدند.
فتاح با بیان اینکه مردم باید به ما نمره بدهند، یادآور شد: خدمات رسانی باید به بهترین شکل ممکن انجام شده و رضایت مردم در نظر گرفته شود.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین موارد در منطقه، ضد زلزله بودن واحدهای مسکونی به وِیژه واحدهایی که ساخته می‌شود، است و باید برای مقاوم سازی به زودی فکر اساسی صورت گیرد.

کد خبر 81170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد