نشست مدیران بهزیستی هرمزگان و بنادر و دریانوردی استان

در راستای توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و با هدف حمایت از جامعه هدف تحت پوشش سازمان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حسین عباس نژاد مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و با هدف حمایت از جامعه هدف تحت پوشش ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی فائزه زارع رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان با حسین عباس نژاد مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مجموعه اداره بنادر و دریانوردی استان در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت : حمایت از افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه و توانمندسازی جامعه هدف ازاولویت‌های مهم سازمان بهزیستی است.

جهانشاهی در ادامه به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیتها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت : سازمان بهزیستی با توجه به تنوع و گستردگی خدمات از دوران جنینی تا سالمندی در حال خدمت رسانی به گروههای مختلف  مردم می باشد و باید در این مسیر از بسترها و ظرفیت هایی که از طریق آنها بتوان به رشد و تعالی مددجویان کمک کرد بهره ببریم .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان همچنین به تشریح و معرفی طرح شکرانه توانایی در جهت حمایت از مددجویان و کمک برای رفع مشکلات و نیازمندیهای آنها پرداخت و بر گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیتهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان به نفع  جامعه هدف تحت پوشش تاکید کرد.

حسین عباس نژاد مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرکل بهزیستی استان ابراز داشت : خدمت به نیازمندان و افراد تحت پوشش و دارای معلولیت سازمان بهزیستی مایه افتخار و سعادت اداره بنادر می باشد.

وی ادامه داد: این استان به عنوان قطب اقتصادی کشور از پتانسیل بالقوه ای در جهت خدمت رسانی به اقشار نیازمند برخوردار می باشد و ظرفیتی مهم به منظور بهره مندی از توان اقتصادی و سرمایه ای برای حمایت از افراد آسیب پذیر محسوب می گردد .

این مقام مسئول گفت : سازمان بنادر و دریانوردی استان نیز در بحث مسولیتهای اجتماعی خود گام های موثر و تاثیر گذاری را برداشته است و این آمادگی را دارد تا از همه ظرفیتها و منابع موجود به منظور خدمت رسانی به اقشار ضعیف و نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی استفاده نماید .

کد خبر 81147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد