پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت ۱۴ خرداد ماه رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

مدیر کل بهزیستی استان تهران به مناسبت ۱۴ خرداد ماه رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ محمد نصیری به مناسبت  ۱۴ خرداد ماه رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعی‌ إِلی‌ رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلی‌ فی‌ عِبادی وَ ادْخُلی‌ جَنَّتی» فجر/۲۷_۳۰.
 
چهاردهم خرداد، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.

رحلت آن شخصیت بی نظیر همچون حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره شد و راه و یادش جاودانه گردید، چرا که او حقیقت بود و حقیقت همواره زنده و فناناپذیر است.

پانزدهم خرداد نیز روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

این تقارن فرصتی طلایی است تا با تدبیر و پیروی از تفکر و اندیشه‌ها و سیره حضرت امام جعفر صادق (ع) و سلاله پاک ایشان امام خمینی (ره) که با منطق استوار و علم سرشارشان و زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خویش بقا و استمرار دین اسلام را در دورا های مختلف تضمین نمودند و منشاء تحولات و دگرگونی‌هایی در جهان علم و فضیلت و دنیای معنویت و انسانیت شدند، از سرچشمه زلال وحی و معارف ناب الهی و سیره اهل بیت (ع) سیراب و بهره مند گردیم.

یاد امام در ایران اسلامی همواره زنده است و روز ۱۴ خرداد مظهر دلبستگی ملت به امام بزرگوار است. اینجانب با اندوه فراوان سالروز رحلت جانگداز و عروج آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ایثارگران، ملت شریف ایران، بویژه  همکاران، خانواده بزرگ بهزیستی و هم استانی های غیور و ولایتمدار تهرانی و تمام دلدادگان راه و مسیر امام خمینی(ره) تسلیت عرض می کنم و همچنین سالگرد قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که نشان‌دهنده‌ پیوند آحاد ملت ایران با روحانیت و مرجعیت -که مظهر آن، امام بزرگوار بود- گرامی می دارم و بر شهدای این روز درود می فرستم.
امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم؛ ان شاءالله.

محمد نصیری

مدیر کل بهزیسی استان تهران

کد خبر 81122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد