بندرلنگه| برگزاری جلسه امر به معروف ونهی از منکر

بمناسبت هفته ملی بدون دخانیات و همزمان با دهه کرامت ، جلسه ای با موضوع امربه معرف ونهی ازمنکر در محل بهزیستی بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ بمناسبت هفته ملی بدون دخانیات و همزمان با دهه کرامت ، جلسه ای با موضوع امربه معرف ونهی از منکر ویژه کارکنان بهزیستی بندرلنگه در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید .

در این جلسه که با حضور سیده لیلا موسوی سرپرست اداره بهزیستی بندرلنگه ، حجت السلام والمسلمین علی قاسم عچرشی امام جماعت بهزیستی بندرلنگه وکلیه کارکنان همراه بود ، سرپرست بهزیستی بندرلنگه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) گفت : استعمال دخانیات شایع‌ترین عامل مرگ و میر و ناتوانی در جهان است که خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری و اطلاع‌رسانی بهینه سطح آگاهی مردم نسبت به عواقب وخیم دخانیات بر سلامت آنان افزایش یافته است.

وی افزود : بحمدالله در ایران جایگاه روحانیت، جایگاهی رفیع است که می‌توان به‌خوبی در یک حرکت وسیع اجتماعی در ترک و کاهش مصرف دخانیات از آن استفاده مطلوب کرد.
حجت السلام والمسلمین عچرشی نیز در این جلسه افزودند :طبق آیات قرآن، هر اقدامی که علیه سلامتی جسمی و روحی انجام گیرد و موجودیت انسان را به خطر بیندازد از نظر اسلام محکوم است.

کد خبر 81062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد