بندرلنگه|تقدیر از دختران موفق زنان سرپرست خانوار

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) ،سرپرست اداره بهزیستی بندرلنگه ، از موفقیت تحصیلی و شغلی جمعی از دختران زنان سرپرست خانوار تحت پوشش تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) ،سیده لیلاموسوی سرپرست اداره بهزیستی بندرلنگه با همراهی اعظم نام نیک مددکار امور اجتماعی ، در منزل و محل کار جمعی از دختران زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حضور یافت .

سیده لیلا موسوی در این دیدارها ضمن تقدیر از این دختران موفق گفت: این فرزندان با وجود محدودیت های موجود و مشکلات اقتصادی که با توجه به شرایط خاص خانواده با آن روبرو هستند توانسته اند در مقاطع تحصیلی و شغلی به موفقیت برسند و بر محدودیت ها پیروز شوند. 
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرلنگه با تاکید بر اهمیت الگو گیری صحیح از زندگی ائمه معصومین علیهم السلام بویژه حضرت معصومه فاطمه (س) گفت: این حضرت بهترین الگو عفت، حیا،معرفت و اطاعت پذیری برای بانوان و دختران است که علاوه بر این ویژگی می‌توان به خصوصیات دیگر ایشان که صبوری وشکیبایی در برابر همه سختی ها و مشکلات است اشاره کرد.
در پایان این دیدار از دختران موفق زنان سرپرست خانوار که دارای موفقیت تحصیلی وشغلی بودند ، با اهدا کارت هدیه تقدیر شد.
لازم بذکر است برگزاری مراسم سخنرانی و مولودخوانی ویژه کارکنان بهزیستی ، از دیگر برنامه های اداره بهزیستی بندرلنگه بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت ولایت علی ابن موسی رضا (ع) بود .
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی عچرش قاسمی به سخنرانی و مداحی پرداخت و در پایان مراسم از همکاران پذیرایی شد.
کد خبر 81061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد