برگزاری جلسه حمایت یابی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان در استان کردستان

جلسه حمایت یابی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ( مانا) در استان کردستان با حضور مدیر کل، معاون و کارشناس امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان، نمایندگان ادارات و دستگاههای شهرداری، ارشاد اسلامی، حوزه هنری، امور اجتماعی استانداری کردستان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، جمعیت همیاران سلامت روان رامان و صداوسیمای مرکز استان در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : در این جلسه حسین رسولی مدیر کل بهزیستی ضمن تشریح فعالیتهای سازمان در راستای ارتقای خدمات سلامت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بر همکاری و تشریک مساعی دیگر دستگاهها در ارتقای برنامه مشارکت اجتماعی پرداختند.

در ادامه ناصر کریمیان معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان بر اهمیت نقش مشارکت اجتماعی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقای سطح سرمایه اجتماعی پرداخت و خروجی موفق چنین برنامه ای را افزایش مهارتهای همیاری اجتماعی ، جرات مندی و حس مسئولیت پذیری و...دانست.

در ادامه سمندری کارشناس پیشگیری از آسیبهای اجتماعی معاونت پیشگیری به بیان عملکرد اجرایی برنامه در سال ۱۴۰۱ و ارایه انتظارات از دستگاهها در جهت حمایت یابی و پیشبرد مطلوب و بهینه ان پرداخت. در این جلسه هر کدام از نمایندگان دستگاهها بر همکاری و هماهنگی در این برنامه اعلام امادگی نمودند.

کد خبر 81004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد