برگزاری جلسه هم اندیشی موسسات خیریه شهر تهران

جلسه هم اندیشی موسسات خیریه بهزیستی شهر تهران با حضور محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه هم اندیشی موسسات خیریه در سالن اجتماعات بهزیستی شهر تهران برگزار گردید.

محمد نصیری ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: موسسات خیریه به عنوان شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی هستند که در نقش بازوی یاری دهنده در ارائه خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی نقش موثری ایفا می کنند.

برگزاری جلسه هم اندیشی موسسات خیریه شهر تهران

وی در سخنانش عنوان کرد: تلاش های شبانه روزی همکاران سازمان بهزیستی در بخش فرزند خواندگی در سه شهرستان بزرگ تهران، شمیرانات و ری به نتایج مثبتی رسیده است که نتیجه آن واگذاری تعداد زیادی فرزند به خانواده های واجد شرایط شد و در ادامه افزود: تعداد فرزندان در مراکز از ۴۰۰ کودک در سه سال گذشته در سه شیرخوارگاه آمنه، شبیر و حضرت رقیه (س) به کمتر از ۱۴۰ کودک رسیده است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران اظهار کرد: مراکز خیریه ای که در خصوص حرفه آموزی کودکان بالای ۱۴ تا ۱۸ سال اقدام کنند سازمان بهزیستی استان تهران حمایت کامل خود را از این موسسات لحاظ می کند.

برگزاری جلسه هم اندیشی موسسات خیریه شهر تهران

نصیری تعداد موسسات فعالی که همکاری خوبی با سازمان دارند را قابل قبول توصیف کرد و افزود: شهر تهران این قابلیت را دارد تا دو برابر یا حتی بیشتر از این با بهزیستی همکاری کند و از موسسات درخواست داشت تا افراد بیشتری را برای همکاری و کمک به جامعه هدف به همکاری گیرند.

در پایان تمامی موسسات با معرفی خود از مشکلات خود از جمله: صدور مجوزها، تامین وسایل مورد نیاز مراکز و حتی مکان جدید موسسات خود از مدیر کل بهزیستی استان تهران درخواست مساعدت داشتند تا مراحل همکاری را با سازمان تسهیل نمایند تا بتوانند به افراد بیشتری  کمک کنند.

برگزاری جلسه هم اندیشی موسسات خیریه شهر تهران

کد خبر 80880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد