ارزیابی خدمت‌رسانی معاونت اجتماعی در شهرستان ترکمن

معاون و کارشناسان اجتماعی بهزیستی گلستان با حضور در شهرستان ترکمن روند ارائه خدمات این حوزه به جامعه هدف را ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ مریم معصومی معاون امور اجتماعی به همراه مسئولین دفاتر تخصصی این معاونت در بازدیدهای دوره‌ای با حضور در بهزیستی شهرستان ترکمن به ارزیابی فرآیند ارائه خدمت به جامعه هدف پرداخته و از مراکز تحت نظارت این حوزه بازدید کرد.

در این بازدید معصومی ضمن تبریک دهه کرامت گفت: حفظ کرامت انسانی و توجه به نیازهای روحی، روانی جامعه باعث کنترل و کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شده که این امر در تمامی بخش های معاونت اجتماعی مورد انتظار است.

وی افزود: تبیین اهداف و آگاه‌سازی جامعه با رویکرد فرهنگی و قومیتی هرمنطقه باید صورت گرفته و خدمت به اقشار مختلف با شناسنامه و براساس تکریم مراجعین و خدمت‌گیرندگان باید باشد.

معاون اجتماعی بهزیستی گلستان ادامه داد: فرزندان حاضر در مراکز تحت نظارت بعنوان امانت و سرمایه انسانی جامعه در این سازمان بوده وما وظیفه داریم طبق سنت و شرع مقدس اسلام نسبت به تربیت نسلی نواندیش، خلاق و امیدآفرین برای کشور اقدام کنیم.

معصومی در بخشی دیگر از این بازدید گفت: با بکارگیری ظرفیت شرکای اجتماعی سازمان در شهرستان باید نسبت به عواقب مشکلات و پدیده‌های نوظهور آگاه‌سازی شده و حساس سازی مستمر جامعه براساس آموزش و پیشگیری های مداوم بهترین رویکرد اورژانس اجتماعی است.

وی اظهار داشت: اورژانس اجتماعی با تنوع حوزه ماموریتی باید با اعتماد سازی و جلب رضایت مردمی بتواند از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

کد خبر 80864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد