دشتستان|خادمین امام رضا علیه السلام در دهه کرامت با توانخواهان بهزیستی شهرستان دشتستان دیدار نمودند

خادمین امام رضا علیه السلام در دهه کرامت در قالب طرح مهر واره در محضر ولی نعمتان با توانخواهان بهزیستی شهرستان دشتستان دیدار کردند.

به  گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، خادمین هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا علیه السلام در شانزدهمین دوره جشن های معنوی و مردمی استان بوشهر با برخی از خانواده های توانخواهان دشتستان دیدار نمودند.

این دیدار معنوی با خانواده توانخواه موفق سیده فاطمه تقی زاده حافظ قرآن ، شاعر و نویسنده ، توانخواهان ۴ معلولی و مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان صاحب الزمان برازجان که با حضور خادمین رضوی، معاون فرماندار ، رییس و کارشناسان بهزیستی دشتستان و مسئوول کانون خدمت رضوی انجام گرفت. در این دیدار خانواده‌ها و مراکز با گلریزان نمودن از خادمان رضوی و همراهان استقبال نموده و سلام خاصه حضرت ثامن الاحجج ،مولود خوانی وسپس بسته های معنوی و متبرکه امام رضا علیه السلام به حاضرین اهداء شد.
قابل توجه همراهان سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جهت دیدن عکس ها با کیفیت مناسب روی عکسی که دوست دارید آن را ببینید کیلیک نمایید تا کامل باز شود و آن را ذخیره نمایید و در مطلب مناسب خود استفاده فرمایید.

کد خبر 80845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد