پیام تبریک مدیر بهزیستی استان به مناسب فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت

به گزارش روابط عومی اداره کل بهزیستی استان، متن پیام به شرح زیر است:

 امام رضا علیه السلام :

إِنَّ الاِْیمانَ أَفْضَلُ مِنَ الاٌِسْلامِ بِدَرَجَه، وَ التَّقْوی أَفْضَلُ مِنَ الاِْیمانِ بِدَرَجَة وَ لَمْ یُعطَ بَنُو آدَمَ أَفْضَلَ مِنَ الْیَقینِ.

ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است، و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فرزند آدم چیزی بالاتر از یقین داده نشده است.

فرا رسیدن فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرّضا (ع) هشتمین میراث دار گنج عصمت و سکان دار سفینه ولایت را به تمامی کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف  تبریک و تهنیت عرض می کنم.

یازدهمین روز ذی القعده مصادف است با طلوع خورشید درخشان خاوران، حضرت ثامن الحجج (ع) که حرم امن و با صفای ایشان پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است. امام بزرگوری که عطر حضورش در مشهد الرضا پایتخت قلوب مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ایرانیان را، به اقیانوس عرفان علوی وصل  می کند.

در این میلاد فرخنده، با نگاهی گذرا به زندگانی پر فراز و نشیب این امام همام در می یابیم که تبحر بی نظیر ایشان در جمیع علوم رایج آن زمان توانست تمامی توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را با شکست مواجه کند. امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و با تلاش برای کسب علوم مختلف در برابر دشمنان دین اسلام در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی پیروز شوند.

 اینجانب بار دیگر ضمن تبریک این عید خجسته به کارکنان اداره کل بهزیستی استان همدان  از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سر چشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

 محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 80826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد