پاکدشت| خدمت رسانی بیشتر با تعامل و همکاری بین اداره بهزیستی و کمیته امداد

جلسه تعامل و همکاری بین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت، رئیس کمیته امداد و مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهرستان پاکدشت در ستاد بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در این جلسه ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم گفت: تعامل و هماهنگی بین دو دستگاه می تواند هم افزایی خوبی برای ارائه خدمات به جامعه هدف دو دستگاه داشته باشد.

 افشارها در ادامه افزود: با همکاری و تعامل می توان ظرفیت های دو دستگاه را در کنار هم قرار داده تا از مشکلات اساسی جامعه هدف کاسته شود.

رئیس کمیته امداد در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد سامانه امداد هوشمند برای احراز هویت با شماره ملی در بخش های حمایتی، اشتغال، فرهنگی و مسکن برای استفاده و ارائه خدمات و تحت پوشش قرار دادن می تواند کمک خوبی برای دو دستگاه باشد.

 لازم به ذکر است، پیشنهاد گردید در بحث اشتغال و ایجاد مشاغل برای مددجویان دو دستگاه در حوزه های صنعتی از کارخانجات که متولی این بخش هستند هماهنگی گردد تا با ایجاد اشتغال از مشکلات جامعه هدف دو دستگاه کاسته شود و مددجویان به توانمندی پایداری برسند و در پایان جلسه روسای دو دستگاه  اعلام آمادگی خود را برای همکاری در بخش های مختلف اعلام کردند.

کد خبر 80791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد