حضور مدیر کل بهزیستی در رادیو رواق، و تشریح فعالیت های بهزیستی در دهه کرامت

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن بازدید از غرفه اورژانس اجتماعی در محل پیاده راه اسفریس، در برنامه رادیو رواق حاضر در مجموعه و به گفت و گو و تشریح فعالیت های بهزیستی در دهه کرامت پرداخت.

مدیرکل بهزیستی گفت: در بسیاری از فعالیت های ما، مردم نقش مشارکتیداشته و با اداره بهزیستی همکاری می نمایند. در اینجا هم فضای مردمی مشاهده می شود و مهر، محبت و الفت برقرار است.

رضایی با اشاره به فعالیت های اورژانس اجتماعی در یکی از غرفه های این مجموعه افزود: همکاران و کارشناسان محترم در حوزه اورژانس اجتماعی، با حضور خود در این غرفه در خدمت عزیزان مراجعه کننده بوده و خدمات و مشاوره های چهره به چهره را به صورت رایگان ارائه می نمایند.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های بهزیستی در دهه کرامت پرداخت و گفت: ایام دهه کرامت از چند جهت برای ما مهم است و یکی از دلایل اهمیت این دهه، وجود ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر است. از آنجاییکه یکی از مهم ترین گروه های جامعه هدف بهزیستی، دختران؛ علی الخصوص دختران تحت پوشش در معرض آسیب، بد سرپرست و بی سرپرست هستند، سعی داشتیم با اجرای برنامه های متنوع و جشن روز دختر، لحظات شادی را برای دختران عزیزمان رقم بزنیم.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر جشن مذکور، در سال جاری گروهی از دختران تحت پوشش بهزیستی به مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام گردیدند. همچنین مراکز نگهداری از دختران بی سرپرست و بد سرپرست تحت نظارت بهزیستی در حال ارائه خدمات به این عزیزان می باشد.

رضایی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم بهزیستی، مهرواره در محضر ولی نعمتان است که  با هدف اتصال مجموعه اداری و شرکای اجتماعی به گروه های مردمی در جهت ارائه  خدمات مطلوب تر برای جامعه هدفمان انجام می پذیرد توزیع بسته های معیشتی، لوازم خانگی و خدمات پزشکی نیز از جمله خدمات دیگری است که بهزیستی در دهه کرامت ارائه گردید.

کد خبر 80787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد