شهرستان همدان| بازدید از کارگاه اشتغال افراد متقاضی نیروی کار

مدیر بهزیستی شهرستان بهمراه کارشناس اشتغال شهرستان همدان از نزدیک از کارواش دسته گل که متقاضی نیروی کار از بهزیستی و استفاده از ظرفیت مددجویان می باشد بازید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان همدان در جلسه با مدیر کارواش مذکور گفت: بهزیستی با پرداخت ولم های کارفرمای و همچنین پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان تلاش میکند تا افراد بیشتری  در شرکتها و کارگاه های تولیدی و صنعتی اشتغال به کار داشته باشند و میزان درآمد خانوار بر اساس حقوق و مزایای قانون کار باشد.

محمدی مدیر کارواش نیز ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت: در صورت مراجعه افراد متقاضی کار ما از آنها استقبال نموره و می توانیم در توسعه کار نیز اقدام نمائیم ولی متاسفانه مشکل جذب نیرو داریم و افراد به صورت دائمی در شرکت اشتغال به کار ندارند بنابراین در صورت ارجاع افراد حتی خارج از افراد تحت حمایت بهزیستی نیز با پرداخت حقوق بر اساس قانون کار و همچنین بیمه اقدام خواهیم نمود.

لازم به ذکر است این بازدید با توصیه دکتر شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان صورت پذیرفته و اطلاع رسانی توسط مراکز و مددکاران به جهت اشتغال افراد انجام شد.

کد خبر 80757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد