نشست حمایت گیری از سازمان ها نهادها جهت اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان

نشست حمایت گیری از سازمان ها و نهادها جهت اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان با حضور معاون پیشگیری بهزیستی استان ، نمایندگان دستگاه های اجرایی و موسسات غیردولتی در سالن آموزش بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر مژگان صابری در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتقای توانمندیهای نوجوانان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، توضیحاتی پیرامون ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوانان در موسسات غیردولتی و ایجاد سازو کار تشویقی برای حمایت از نوجوانان و آینده سازان کشور ارائه نمود .

وی اظهار داشت : مشارکت اجتماعی و ظرفیت سازی برای جلب حمایت و نیز توانمند سازی مخاطبان و ذینفعان در طراحی و اجرای برنامه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند موجب افزایش کارایی و اثربخشی گردد.

دکتر صابری در ادامه هدف از این نشست را شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دستگاههای اجرایی استان به منظور حمایت طلبی در اجرای موثر پروژه های نوجوانان در طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران و همچنین به کارگیری امکانات موجود در گسترده نمودن این برنامه در سطح استان عنوان کرد .

معاون پیشگیری بهزیستی استان تصریح نمود : این برنامه در سال گذشته در ۸شهرستان استان با موفقیت برگزار گردید و ۳۹۵ نوجوان آموزش های لازم را فرا گرفتند .

دکتر مژگان صابری در پایان بر اهمیت نقش مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی بر اجرای بهتر در پیشبرد اهداف و برنامه ها و بویژه پروژه های نوجوانان تاکید کرد .

کد خبر 80748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد