در رسانه | تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهزیستی/تخصیص اعتبارات قطره‌چکانی نباشد

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با اختصاص بخشی از اعتبارات سفر در استان اردبیل تکمیل بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفته است.

حامد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل اظهار کرد: آمفی تئاتر مرکز اورژانس اجتماعی استان اردبیل با تزریق اعتبار ۳ میلیارد تومانی از محل وزارت نفت آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: این ساختمان اولین آمفی تئاتر مناسب سازی شده ویژه معلولان اردبیل است که همزمان با هفته بهزیستی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به تصویب اعتبار ۵ میلیارد تومانی از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به مرکز توانبخشی ویژه نگهداری معلولین ذهنی مشگین‌شهر گفت: از این اعتبار دستور پرداخت ۳ میلیارد تومان صادر شده که تاکنون ۱ میلیارد به این پروژه تزریق شده است و نزدیک به ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی همچنین با بیان اینکه این پروژه نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان بدهی داشت که تسویه شده است، گفت: در تلاش هستیم با جذب تمام اعتبار، این پروژه تا شهریور ماه امسال به درصد بالایی از پیشرفت برسانیم.

وی به گازکشی خانه‌های مددجویان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مددجویانی که برای منزل خود گازکشی انجام داده‌اند با تحویل مدارک لازم از محل مصوبات ریاست جمهوری تا سقف ۱۰ میلیون تومان هزینه گازکشی دریافت می‌کنند.

رضایی به تأمین تسهیلات مورد نیاز برای احداث ۲۰ هزار واحد مسکن شهری و ۴ هزار مسکن روستایی با اولویت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰۹ خانواده دو معلول شهری و روستایی برای استفاده از این طرح معرفی کرده‌ایم که مجموعاً ۹۱ نفر تا این لحظه از آورده اولیه استفاده کرده‌اند.

کد خبر 80658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد