تجلیل از دختران بهزیستی همزمان با دهه کرامت

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، مدیرکل، معاونین و مسئولین اداره کل بهزیستی هرمزگان در جمع دختران خانه کودک و نوجوان بیت الزهرا (س) و بیت الرقیه (س) حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت میلاد کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت ، سامیه جهانشاهی مدیرکل ، حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی و دیگر مسئولین اداره کل بهزیستی هرمزگان ، در جمع باصفای دختران خانه کودک و نوجوان بیت الزهرا (س) و بیت الرقیه (س) حضور یافتند.
در این دیدار ، ضمن نشست صمیمی با دختران ، با اهدای هدیه از آنان تجلیل شد.
سامیه جهانشاهی سرپرست بهزیستی هرمزگان ، در این دیدار و نشست صمیمی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت : دهه کرامت ، دهه پر برکتی که با میلاد مبارک دختر گرامی هفتمین امام شیعیان حضرت فاطمه معصومه و روز دختر آغاز و با میلاد مسعود خورشید تابناک ایران زمین امام هشتم ، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پایان می یابد. 
وی با اشاره به جایگاه دختران در آیات و سیره ائمه (ع) گفت : دین اسلام برای زن و دختر جایگاه والایی دیده است.
جهانشاهی یکی از موضوعات مهم اجتماعی امروز را جایگاه و نقش دختر در عرصه خانواده و اجتماع دانست و اذعان داشت : دختران نقش بسیار مهمی در خانواده و جامعه دارند.

وی اضافه کرد : دختران ایران اسلامی با الگوبرداری از حضرت زهرا (س) راه عزت و سعادت را در پیش خواهند گرفت و با حفظ عفاف و حجاب دشمن را که با راه اندازی جنگ نرم بدنبال از هم پاشیدگی کانون خانواده است نا امید خواهند کرد.

کد خبر 80641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد