افزایش تعاملات برون سازمانی بهزیستی و بانک قرض الحسنه مهر ایران

با هدف هم افزایی و گسترش تعاملات برون سازمانی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان با معاون مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران هرمزگان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ با هدف توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های سایر منابع در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان و نیز ارتقاء سطح رضایتمندی ، رفاه و افزایش سطح معیشت و اقتصاد کارکنان سازمان فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان طی نشستی با مهدی رئیسی معاون امور مالی مدیریت سرپرستی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان دیدار و گفتگو کرد.

پوریان در جریان برگزاری این نشست به معرفی و تشریح خدمات و فعالیت های سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: بهزیستی به عنوان نهاد حمایتی ، خدماتی گسترده و متنوع از بدو تولد تا سالمندی به گروه های مختلف جامعه هدف ارائه می دهد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ، حمایت خیرین و بانکهای عامل را در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان و کارکنان ، ارزشمند ارزیابی کرد و اظهار داشت : این گستردگی خدمات باعث سرعت بخشی به ارائه خدمات عامل المنفعه به خانواده بزرگ بهزیستی می گردد .

وی خواستار تعامل و همراهی موثر و مستمر بانک قرض الحسنه مهر ایران با بهزیستی هرمزگان گردید.

مهدی رئیسی معاون مالی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این نشست تصریح کرد: خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار و نیازمند جامعه همواره مایه مسرت و خرسندی بانک مهر ایران می باشد .

وی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت های در اختیار بتوانیم در جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی و خدمت رسانی به کارکنان ساعی این مجموعه گامهای موثر و تاثیر گذاری برداریم .

وی در ادامه درخصوص تسهیلات و طرح های مورد ارائه بانک قرض الحسنه مهر ایران به بیان توضیحاتی پرداخت و اظهار داشت:خدمت در سازمان بهزیستی عین عبادت است و مایه خرسندی بانک قرض الحسنه مهر ایران است که بتوانیم هم راستا با سازمان بهزیستی خدمت رسان شایسته ای برای اقشار تحت حمایت این سازمان باشیم .

کد خبر 80639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد