سنندج| دیدار با خانواده دارای فرزند ۴ قلو

حبیب الله ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان سنندج به همراه مژگان حاصلی مسئول امور اجتماعی، با خانواده آقای بهزاد ذوالفقاری دارای فرزند ۴ قلو در روستای سرینجیانه سنندج دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : ابراهیمی در این دیدار گفت: سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از دستگاه های اصلی حمایت کننده از خانواده های دارای فرزند چند قلو و با هدف توسعه عدالت اجتماعی و تأمین رفاه اجتماعی این خانواده ها و تسهیل حمایت و مساعدت چند لایه به آنها، برنامه حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو را تدوین کرده است که امیدواریم این برنامه با همکاری سایر دستگاه ها مسیر خود را طی کند و بتوانیم خدمات پایدارتر و کامل تری به این خانواده ها ارائه کنیم.

ابراهیمی با اشاره به پرداخت مستمری ماهیانه به این خانواده ها تصریح کرد: در سال گذشته به خانواده دارای فرزند دو قلو به بالا مستمری پرداخت شده است و این خانواده ها در کنار دریافت مستمری می توانند از سایر خدمات بهزیستی از جمله کمک های بلاعوض،کمک هزینه مسکن، تسهیلات اشتغالزایی و ..... بهره مند گردند.

وی در ادامه افزود : این خدمات در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و به منظور کاهش مشکلات ناشی از تولد چند فرزند در یک خانواده و تامین بخشی از هزینه های مالی این خانواده ها ارائه شده و تا پایان سن ۶ سالگی فرزندان استمرار خواهد داشت.

گفتنی ست تعداد دوقلوها در شهرستان سنندج ۳۵۰ مورد، تعداد سه قلو ها ۱۹ و تعداد چهار قلوها ۱ مورد می باشد.

کد خبر 80625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد