در رسانه | برگزاری هشتاد و ‌پنجمین شورای عالی اشتغال به صورت برخط با حضور رئیس جمهور

عصر روز پنج شنبه چهارم خرداد ماه با حضور مدیرکل بهزیستی استان همدان، هشتاد و پنجمین نشست شورا عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور به صورت برخط (وبینار) در استانداری همدان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این جلسه  قاسمی‌فرزاد استاندار همدان،   حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورا اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و دیگر مدیران استان نیز حضور داشتند.

 افشین وهابیان اظهار کرد:در این نشست مسائل و موضوعات مرتبط با زمینه و اعتبارات لازم برای ایجاد اشتغال بررسی و با گزارش عملکرد دستگاه‌ها، طرح‌ها و راهکارهایی نیز ارائه شد.

وی در ادامه گفت: در جلسه شورای عالی اشتغال، عملکرد بانک ها در مورد تبصره های بودجه در بخش اشتغال به ویژه در تبصره های 16-18 بررسی شد. همچنین دستگاههای حمایت ملی شامل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد برکت که مناسبی در اعتبارات بودجه 1402 دارند، برنامه های خود را برای ایجاد اشتغال در سال جاری اعلام کردند که به تصویب شورای عالی اشتغال رسید.

وهابیان در مورد منابع قانون بودجه برای ایجاد اشتغال گفت:100 هزار میلیارد تکلیفی در نظر گرفته شد که از این رقم 35 هزار میلیارد تومان در اختیار بهزیستی استان قرار گرفت.

کد خبر 80599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد