نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد برگزار می‌شود

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد با هدف شناسایی و تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و اجتماعی به عنوان اثرگذارترین رکن اجتماعی دولت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی رضوی‌کیا» در همایش سراسری مدیران روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد با شعار «امتداد خدمت، انعکاس حقیقت» در سه بخش روابط‌عمومی تمامی دستگاه‌های تابعه، روابط‌عمومی ادارات‌کل اجرایی استانی و روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی روابط‌عمومی‌های فعال، خلاق، موفق و مؤثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: ایجاد انگیزه و بسترسازی رقابت سالم و سازنده، هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل تجارب کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی‌ها و افزایش میزان اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها و کمک به تولید، تأمین و ارائه محتوای با کیفیت نیز در قالب این جشنواره دنبال می‌شود.

رضوی‌کیا با تأکید بر لزوم تقویت و توسعه جایگاه روابط‌عمومی‌ها در مدیریت عالی بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: فراهم‌شدن بستر مناسب عرضه آثار شاخص و فاخر و تحرک‌بخشیدن به فعالیت‌های مرتبط با روابط‌عمومی به تحقق این امر کمک می‌کند.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: آثار ارسالی در سه سطح ستادی، استانی و شرکت‌های تابعه ارزیابی می‌شود.

وی گفت: در نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برترین‌های حوزه عکس، چندرسانه‌ای(تیزر، کلیپ و موشن‌گرافیک)، اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی(پوستر، بنر، بیلبورد، اینفوگرافیک، بروشور، کتاب، نشریه، بولتن داخلی و ویژه‌نامه)، تولید محتوای رسانه‌ای‌(خبر، یادداشت، گفت‌وگو، گزارش)، وب‌سایت/ زیرپورتال، شبکه‌های اجتماعی، پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی، پاسخگویی رسانه‌ای، پیوست رسانه‌ای، مستندسازی رویداد و مدیر حامی روابط عمومی معرفی و تقدیر می‌شوند. در بخش ویژه این جشنواره نیز اثرگذاری روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رضوی‌کیا افزود: همه آثار و تولیداتی که از زمان انتشار فراخوان(۱۰ خردادماه) تا ۳۱ شهریورماه سال جاری تولید شده باشند، باید تا همین بازه زمانی از طریق پیام‌رسان ایتا یا بله به شماره ۰۹۲۱۸۰۴۴۸۶۵ در قالب فایل ورد(word) به همراه نامه امضاء شده مدیر دستگاه یا استان ارسال شود و با توجه به اینکه داوران هر بخش متفاوت هستند، آثار هر بخش نیز مجزا ارسال گردد.

وی با بیان این‌که داوری آثار توسط صاحب‌نظران و فعالان باسابقه روابط‌عمومی و اساتید برجسته رشته‌های علوم ارتباطات، روابط‌عمومی و تبلیغات انجام می‌گیرد، گفت: برگزیدگان و صاحبان آثار برتر علاوه بر دریافت جایزه نقدی، تندیس زرین و لوح تقدیر به عضویت انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران در می‌آیند.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علاقه‌مندان به حضور در جشنواره امتداد می‌توانند برای دریافت فرم‌ها و جزئیات برنامه از طریق پیام‌رسان ایتا یا بله با شماره ۰۹۲۱۸۰۴۴۸۶۵ در ارتباط باشند.

رضوی‌کیا اظهار داشت: دبیرخانه دائمی جشنواره امتداد در مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر 80578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد