توانمند سازی و ایجاد خود باوری جامعه هدف اولویت های بهزیستی است

دکترحسین اسدی راد گفت: توانمند سازی جامعه هدف و ایجاد خود باوری در آنان یکی از اولویت های بهزیستی است که باید به تمام مولفه های توانمند سازی اعم از اجتماعی، روانی، اقتصادی و ... توجه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، دکترحسین اسدی راد در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیریت بهزیستی شهرستان دیر گفت : بهزیستی  سازمانی علمی تخصصی و توانمند است که باید  با گسترش تعاملات بین بخشی، همدلی و هم اندیشی در جهت پیشرد اهداف  تلاش نمود.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن‌ تشکر و قدردانی از کارکنان به پاس تلاش ها و خدمات از آنان درخواست کرد نسبت به بروز کردن اطلاعات در حوزه های تخصصی و دستورالعمل ها اهتمام ورزیده و با تدبیر مسائل و مشکلات مراجعین را بررسی کرده و در جهت رفع این مسائل تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.

وی  بهزیستی را به عنوان سازمانی اخلاق محور و تاثیر گذار در تمامی عرصه های جامعه نام برد و افزود: با توجه به این که وظایف بهزیستی بسیار متنوع و متعدد می باشد لازم است با برنامه ریزی صحیح و به موقع از بروز آسیب های اجتماعی به ویژه پیشگیری از معلولیت ها جلوگیری کرد.

وی در ادامه با اشاره به رویکردها و اولویت های بهزیستی در راستای کیفیت بخشی خدمات و تسریع در روند خدمت رسانی به جامعه هدف اظهار داشت : مدیران و روسای بهزیستی شهرستان ها ضمن بررسی، اجرایی ساختن دستورالعمل های سازمان بهزیستی در مراکز تحت پوشش، نظارت های لازم در خصوص استانداردسازی خدمات ارائه شده را داشته باشند.

کد خبر 80553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد