دهگلان/معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد  امام خمینی (ره) استان کردستان با رئیس بهزیستی دهگلان دیدار و گفتگو کرد

بیننده معاون مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی ( ره) استان کردستان با همراهی کارشناسان حوزه مشارکتهای مردمی با رسولی رئیس بهزیستی دهگلان دیدارو گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان :  این دیدار صمیمانه با هدف خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف طرفین صورت گرفت و در خصوص هماهنگی و تعامل  همه جانبه هر دو  سازمان و مراکز خیریه بحث و گفتگو کردند 

بیننده معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد ضمن قدردانی از زحمات و دلسوزی های همکاران کمیته امداد و بهزیستی  گفت:  تلاش همگی ما این است بتوانیم در حد توان مسیر زندگی مددجویان را هموار کنیم و در این راستا کمک و حمایت خیرین نقش بسزایی  دارد .

وی افزود : دسترسی مراکز خیریه به سامانه های مشترک باعث می شود تمامی مددجویان و مراجعین از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

قربانعلی رسولی رئیس بهزیستی با خیرمقدم به مهمانان گفت : خیرین بازوی نیرومند سازمان هستندوموسسات خیریه در جمع آوری کمک خیرین خوب عمل می کنند.

وی ارتباط کمیته امداد و بهزیستی را خوب ارزیابی کرد و گفت:  مراجعین بر اساس نیاز و شرایط در یکی از سازمانهای حمایتی پذیرش می شوند و در صورت نداشتن شرایط جهت حمایت به مراکز خیریه ارجاع داده می شوند.

کد خبر 80319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد