شهرستان بوشهر | مراسم تجلیل از  فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد

به مناسبت سوم خرداد ماه بزرگداشت روز آزاد سازی خرمشهر در مراسمی از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در بهزیستی شهرستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  بوشهر در این آیین آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: در شرایط غبارآلود که دشمن از فرصت های ناجوانمردانه برای به گمراه کردن خدمات انقلاب اسلامی استفاده می کند، حضور ارزشمند فرزندان شهدا و خانواده های ایثارگران و جانبازان عزیز در دفاع از آرمان های انقلاب و همچنین تداوم راه شهدای عزیز ،اثربخش و موثر خواهد بود.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر ادامه داد: امروز حرکت در مسیر شهدا یعنی کار بی‌وقفه جهادی و تلاش مستمر برای رضایتمندی مردم عزیز که بیش از چهار دهه در سردی ها و گرمی های کشور در کنار خدمتگزاران خود حضور داشتند و امروز این اعتلای ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی در همه جوانب ، مرهون فداکاری شهدا و مقاومت و پایداری مردم عزیز ایران اسلامی است، و شما همکاران گرامی که در مجموعه بهزیستی در حال حاضر برای مردم و جامعه هدف تلاش می کنید خود ادامه دهنده مسیر شهدا هستید که در نبود این عزیزان تلاش مستمر می کنید.

منوچهری حماسه آزاد سازی خرمشهر را یادآور دفاع مقدس در دوره تاریخی بسیار مهم، فراموش‌نشدنی و بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این نظام در جنگ هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های والای شهدا و انقلاب اسلامی بیمه شد و اقتدار و عزت را برای مردم انقلابی به ارمغان آورد.

در پایان با اهدا ء لوح سپاس و شاخه گل توسط آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر ، فرزندان شاهد و ایثار گر مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 80317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد