بهزیستی استان یزد در رویداد جوانی جمعیت شایسته تقدیر شد

بهزیستی استان یزد در رویداد فرهنگی جایزۀ جوانی جمعیت استان یزد، عنوان شایسته تقدیر را در بخش دستگاه ها، نهادها و ادارات کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ جایزۀ ملّی جوانی جمعیت با عنوان حسنۀ ماندگار در استان یزد به همّت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در هفت بخش برگزار شد؛ که بهزیستی استان یزد ضمن کسب عنوان شایسته تقدیر، موفق به دریافت لوح تقدیر از استاندار گردید.
مشارکت در ترویج فرهنگ فرزندآوری و حمایت از بنیان خانواده، تشریک مساعی در اجرای دقیق قوانین حوزه جوانی جمعیت از جمله اقداماتی است که بهزیستی را بواسطه نقش آفرینی مؤثّر در بین دستگاه های استان شایسته تقدیر نمود.
توسعۀ فرهنگ و فرهنگ سازی در راستای افزایش جمعیت در کشور و استان یزد، ارج نهادن به تلاش کارکنان دولت و معرفی الگوهای برتر، ارج نهادن به فعالیت‌های ثمربخش مردم استان یزد در راستای جوانی جمعیت، پایش و ارزیابی عملکرد مراجع مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و انتخاب برترین‌ها و کمک به رشد سطح دانش و آگاهی از مهم ترین اهداف رویداد فرهنگی جایزۀ جوانی جمعیت بود.

کد خبر 80283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد