هم سویی بهزیستی هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در خدمت رسانی به جامعه هدف

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در راستای توسعه تعاملات برون سازمانی و خدمت رسانی و حمایت از جامعه هدف سازمان با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی ،تشریک مساعی و هم افزایی ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی مهدی محمدی معاون توانبخشی و فائزه زارع رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی با کامران داستانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن قدردانی از تعامل و همراهی موثر منطقه ویژه اقتصادی در خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش به تشریح و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان و فرایند خدمت رسانی به مددجویان در حوزه های مختلف پرداخت .

جهانشاهی در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بحث آگاهسازی ،اطلاع رسانی و خدمات پیشگیرانه در کاهش آسیب های اجتماعی ، توانمندسازی ، ایجاد اشتغال و کمک به تامین مسکن برای جامعه هدف و حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را بخشی از ماموریت ها و وظائف ذاتی سازمان عنوان کرد و اذعان داشت : این اهداف جز با تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی و حمایت خیرین محقق نمی گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مددجویان سازمان نیازمند مهارت آموزی و ایجاد شغل می باشند که این مهم با همکاری و همدلی صنایع و ورود آنها می تواند نقطه عطفی برای توانمندسازی جامعه هدف باشد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان از نگاه حمایتگر و مثبت مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود این تعاملات و نشست ها زمینه ساز خدمت رسانی موثر و رضایتبخش به افراد کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش سازمان در استان گردد.

جهانشاهی همچنین به معرفی و تشریح طرح شکرانه توانایی پرداخت و خواستار مشارکت همه جانبه خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی به منظور توسعه فرهنگ خیر جمعی در جهت خدمت رسانی به افراد نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی گردید.

کامران داستانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مجموعه بهزیستی در منطقه ویژه اقتصادی در این رابطه اظهار داشت : باید با فراهم نمودن بستر مشارکت شرکت های سرمایه گذار اقتصادی در بحث مسئولیت های اجتماعی ، از ظرفیت و توانمندی افراد دارای معلولیت استفاده شود چرا که افراد خلاق ، توانمند و نخبه بسیاری در این قشر از افراد جامعه حضور دارند که باید از ظرفیت و توانایی آنها در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی استفاده شود .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه آمادگی کامل این مجموعه را در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان اعلام داشت.

گفتنی است استفاده از ظرفیت پیمانکاران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به منظور کمک در ساخت و ساز پروژه های عمرانی، تامین مصالح ساختمانی جهت تکمیل پروژه های عمرانی مراکز اقامتی سازمان ، هم افزایی و جلب مشارکت شرکت های سرمایه گذار و حمایت از تیم های ورزشی افراد دارای معلولیت از جمله مهمترین محورهای این دیدار بود.

در پایان سامیه جهانشاهی تابلوی ساخته دست توانخواهان هنرمند و باذوق بهزیستی استان را به مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اهدا کرد.

کد خبر 80242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد