طرح شکرانه توانایی ، مشارکت داوطلبانه خیرین برای توانمند سازی مددجویان سازمان بهزیستی

کارکنان دستگاههای دولتی، سازمان ها و نهادهای عمومی غیر دولتی، شرکت ها و ... می توانند به صورت داوطلبانه ۴ یا ۵ رقم از ارقام سمت راست فیش حقوقی خود را برای کمک به توانمند سازی محرومین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اختصاص دهند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف ارتقای سطح مشارکت اجتماعی جامعه و به منظور اشاعه فرهنگ نوعدوستی و انفاق ، میترا اصلاح رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی هرمزگان با دو تن از مدیران پروژه شرکت های نفت و گاز پترو صنعت و فرا دست انرژی فلات دیدار و گفتگو کرد .

رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی هرمزگان در نشست با مدیران ارشد این شرکت ها به معرفی خدمات و فعالیت های سازمان در حوزه های مختلف پرداخت.

میترا اصلاح ایجاد اشتغال و کمک به تامین مسکن مددجویان را از اولویتهای بهزیستی عنوان کرد و افزود : سازمان بهزیستی به روش های مختلف و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره، بنیاد مستضعفان،ستاد اجرائی فرمان امام (ره)،قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی، در بحث تامین مسکن مددجویان اقدام نموده است.

وی تصریح کرد : معلولین سرپرست خانوار،  زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل،  معلولین مجرد بالای ۲۰ سال،  زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال،  فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان ، گروه هدف مورد نظر در طرح تامین مسکن مددجویان هستند .

رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی هرمزگان در ادامه به تشریح طرح شکرانه توانایی پرداخت و گفت : کارکنان دستگاههای دولتی، سازمان ها و نهادهای عمومی غیر دولتی، شرکت ها و ... می توانند با تکمیل فرم به صورت داوطلبانه و به شکرانه توانایی و استطاعت شغلی خود ۴ یا ۵ رقم از ارقام سمت راست فیش حقوقی خود ( حداقل ۱۰۰ و حداکثر ۹۹۹۹ تومان) را برای کمک به توانمند سازی محرومین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اختصاص دهند.

گفتنی است در ادامه این نشست در خصوص استفاده از ظرفیت پیمانکاران فنی شرکت پترو صنعت جهت انجام فعالیت های تاسیساتی و تعمیر خرابی های مربوط به منازل مددجویی و مراکز تابعه ،همکاری شرکت فرا دست انرژی فلات و پترو صنعت به منظور مشارکت در طرح شکرانه توانایی، تامین مایحتاج ضروری مراکز اقامتی تحت نظارت نیز بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 80239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد