برگزاری نشست تخصصی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با معاونت و کارشناسان حوزه پیشگیری

نشست تخصصی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با معاونت و کارشناسان دفاترحوزه پیشگیری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف بررسی عملکرد، چالشها و برنامه های شاخص در سال گذشته و ارائه برنامه های سال جاری ، نشست تخصصی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با معاونت و کارشناسان دفاتر حوزه پیشگیری برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست بر ضرورت ارتباطات بین بخشی و برون سازمانی برای پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد.

سامیه جهانشاهی با تقدیر از خدمات کارکنان خدوم و ساعی بهزیستی هرمزگان به اهمیت توجه به بحث سلامت روان کارکنان اشاره داشت و گفت : منابع انسانی اساس و ثروت یک سازمان است و اگر سازمانی بخواهد در تحقق اهداف موفق باشد باید از نیروی انسانی توانمند ، متخصص، خلاق و باانگیزه بالا برخوردار باشد.

وی آگاهسازی مردم نسبت به فعالیت های بهزیستی و معرفی خدمات ، اطلاع رسانی برنامه ها و طرح های سازمان به عموم و گروههای هدف را بسیار ضروری دانست .

ارائه خدمات کاهش آسیب در مناطق کم برخوردار ، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و اطلاع رسانی بیشتر در خصوص خدمات مراکز مشاوره ای و روانشناختی به عموم از دیگر تاکیدات مدیرکل بهزیستی هرمزگان بود.

جهانشاهی اضافه کرد : تلاش ما بر این است با افزایش نشست های تخصصی و صمیمانه با حوزه ها و معاونت های مختلف بهزیستی و گسترش ارتباطات بین بخشی و برون سازمانی در پیشبرد اهداف سازمان بیش از پیش موفقیت حاصل گردد.

کد خبر 80025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد