حمایت بهزیستی از ۸۵۸  خانوار دارای فرزند دوقلو  و بیشتر

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۵۸ خانوار دارای فرزند دو قلو و چند قلو از حمایتهای این اداره کل برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان علی نصیری در بازدید از خانواده دارای فرزند سه قلو افزود: هزار و ۸۰۴ کودک در خانواده های دارای فرزند چندقلو تحت پوشش بهزیستی هستند و کمک هزینه معیشت خانواده های دارای فرزند چندقلو بر اساس بعد خانوار به صورت ماهیانه تا پایان ۶ سالگی فرزندان پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد : از این تعداد ۷۷۱خانوار دو قلو و ۸۶ خانوار سه قلو و یک خانواده هم صاحب فرزند چهارقلو هستند که در راستای سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت و کاهش مشکلات مالی، این خانواده‌ها از حمایت‌های مستمر و غیر مستمر بهزیستی برخوردار می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت کمک موردی مطابق دستور العمل جامع حمایت های مالی، ارائه خدمات روانشناختی و مددکاری، توزیع شیر خشک و پرداخت تسهیلات اشتغال را از مهمترین خدمات و حمایت های بهزیستی از این خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: در سالجاری نیز به منظور بهبود کیفی سلامت و ترویج تغذیه با شیر مادر، پس از ثبت اطلاعات نوزادان و کودکان در سامانه سلامت کودکان وزارت بهداشت، نسبت به ارجاع خانواده ها به مراکز بهداشتی جهت تحویل شیر خشک در قالب دریافت خدمات بهداشتی اقدام می شود.

کد خبر 79987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد