با عملکرد مثبت برای ارتقای جایگاه سازمان بهزیستی گام برداریم

کار در بهزیستی ارزشمند است و جایگاه مقدسی دارد و باید با عملکرد مثبت نسبت به ارتقای این جایگاه گام برداریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل بهزیستی استان در نشست با کارکنان اداره بهزیستی، مدیران و مددکاران مراکز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان لردگان گفت: ثمره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با محوریت اسلامیت و مردمیت، مردم و اسلام با هم کلید خورد و در این نظام کار توسط خود مردم به سرانجام رسید.

نصیری افزود: هر کس در وسع خود باید تلاش کند و هر کدام از ما در جایگاهی که قرار داریم مسئولیت داشته و باید آن را به نحو احسن انجام دهیم.


وی خاطر نشان کرد: کار در بهزیستی ارزشمند است و جایگاه مقدسی دارد و باید با عملکرد مثبت نسبت به ارتقای این جایگاه گام برداریم.

مدیر کل بهزیستی استان احیای مددکاری و بحث توانمندسازی را  اولویت اصلی سازمان بهزیستی عنوان کرد و اظهار داشت: عدالت، شفافیت در عدالت و عمل بصورت تخصصی در جهت توانمندسازی اصول مهم بهزیستی می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان لردگان، در جلسه شورای اداری این شهرستان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شرکت کرد و همچنین در نشست با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان لردگان وضعیت فعالیت در حوزه های مختلف، ارائه پیشنهادات و راهکارهای کارشناسی را بررسی و از مرکز مثبت زندگی این شهرستان بازدید و نحو خدمات‌رسانی مرکز به جامعه هدف را ارزیابی کرد.

کد خبر 79899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد