دیدار رییس بهزیستی و فرماندار راور از خانواده دارای فرزند سه قلو

حمیدرضا نخعی رییس بهزیستی راور با همراهی رضا عباسی فرماندار ر این شهرستان با حضور در منزل سه قلوهای راوری، با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان دراین دیدارحمیدرضا نخعی رییس بهزیستی شهرستان راور ضمن تشکر از همراهی فرمانداربا مسائل اجتماعی ، با اشاره به اهداف و سیاست های ابلاغی افزایش جمعیت،حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو را از برنامه های مهم سازمان بهزیستی خواند.

وی افزود :بهزیستی ارائه خدمات متنوع مالی وغیرمالی ازخانواده های عزیز چندقلو را در دستورکار خود دارد و سعی میکنیم تا حد امکان از این خانواده ها حمایت کنیم.

رضاعباسی فرماندار راور نیز در این دیدار ضمن با اهمیت برشمردن مسئله جمعیت به عنوان یکی از مسائل حیاتی حال حاضر و آینده کشور و با اشاره به موازین اسلام و احادیث اهل بیت علیه السلام و بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت :  توجه به خانواده و جمعیت از اولویت های دولت می باشد و فرمانداری نیز حمایت از این خانواده ها را در حد امکان در دستور کار خود دارد.

شایان ذکر است با پیگیری های بهزیستی راور و دستور فرماندار مقررگردید 8 قصب زمین از سوی اداره راه و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار این خانواده قرارگیرد همچنین مقررشد دویست میلیون وام ساخت و ساز مسکن با سود پنج درصد و بازپرداخت بیست ساله از سوی فرمانداری به این خانواده اختصاص داده شود

دیدار رییس بهزیستی و فرماندار راور از خانواده دارای فرزند سه قلو

کد خبر 79892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد