بازدید مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از شهرستان بشرویه

شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به همراه رحیمی معاون توسعه پیشگیری و رضایی معاون امور اجتماعی استان از شهرستان بشرویه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی ، شرفی مدیرکل بهزیستی استان با همراهی معاونین امور اجتماعی و توسعه پیشگیری و همچنین رئیس بهزیستی شهرستان بشرویه با علیزاده فرماندار این شهرستان دیدار کرد. در این دیدار شرفی با اشاره به خدمات به خانواده های تحت حمایت بهزیستی از جمله معلولین بیان داشت با رایزنی های انجام گرفته با بهزیستی کشور کلیه معلولین تحت حمایت از خدمات مالی این سازمان بهره مند شدند. رحیمی معاون امورتوسعه پیشگیری بهزیستی استان هم در این جلسه گفت : موضوع فرزندآوری با تولد فرزندان سالم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند ، لذا بهزیستی تمام تلاش خود را میکند با انجام طرح های پیشگیری از معلولیت ها ، مشاوره و غربالگری های ژنتیک کمک شایانی به کاهش معلولیت ها داشته باشد. علیزاده فرماندار شهرستان بشرویه در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر کل و همراهان در شهرستان بیان داشت : متاسفانه یکی از ضعف های تمامی سازمان‌ها اطلاع رسانی است ، لذا در این شهرستان از هفته آینده کمیته اطلاع رسانی راه اندازی خواهد شد و امیدواریم این امر بتواند تاثیر بسزایی در معرفی خدمات دستگاه‌هایی مانند بهزیستی داشته باشد . وی ارتقاء نمایندگی بهزیستی به اداره و همچنین پیگیری راه اندازی اورژانس اجتماعی در این شهرستان را جزء مطالبات از مدیر کل بهزیستی استان مطرح نمود. علیزاده همچنین به پایین بودن مبلغ یارانه مراکز شبه خانواده اشاره نمود و درخواست کرد پیگیری لازم جهت افزایش این مبلغ انجام بگیرد تا مشکلات این مراکز کمتر شود.

در ادامه برنامه های بازدید از شهرستان بشرویه ، دیدار با فرزندان خانه کریم اهل بیت و فرزندان خانه سرای محبت شهرستان بشرویه بود. مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق علیزاده فرماندار بشرویه ، رضایی معاون امور اجتماعی ، رحیمی معاون امورتوسعه پیشگیری و الهی رئیس بهزیستی شهرستان بشرویه در خانه فرزندان کریم اهل بیت حضور و با فرزندان مرکز دیدار داشت. در این دیدار اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه حضور داشتند و از نزدیک به بیان مسائل و چالش های فرزندان و مربیان پرداختند. شرفی در این دیدار قول پیگیری و رفع مشکلات در حد بضاعت سازمانی را داد.

در پایان بازدید از شهرستان بشرویه شرفی مدیرکل ، در خانه حمایتی مهرورزان حاضر و با سالمندان مقیم و مربیان این مرکز دیدار کرد. شرفی در این بازدید که با همراهی معاونین امور اجتماعی و امورتوسعه پیشگیری و رئیس بهزیستی شهرستان انجام شد گفت: جمعیت سالمندی رو به افزایش است و بهزیستی دراین حوزه خدمات زیادی ارائه میکند ولی اولویت ما در استان ترویج فرهنگ نگهداری سالمند در خانه و خانواده است.

کد خبر 79852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد