دیدار معاون امور اجتماعی با خانواده همدانی دارای فرزند سه قلو

طی هفته جمعیت معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان به همراه کارشناس حوزه جوانی جمعیت و خانواده بهزیستی و اعضای گروه جهادی شهیده سیده زهرا موسوی ارفع با خانواده دارای فرزند سه قلو در روستای شورین دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان در این بازدید که عصر جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به انجام رسید، راهنمایی های لازم جهت تشکیل پرونده چند قلویی و حمایت های سازمان بهزیستی برای والدین کودکان سه قلو به انجام رسید.

علیرضا سمائی؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان با اشاره به حمایت های بهزیستی از خانواده های دارای فرزندان دوقلو و سه قلو گفت: حمایت از این خانواده ها براساس آزمون وسع و بعد خانواراست که به طور مثال یک خانواده دارای فرزند دوقلو ماهیانه یک میلیون و چهارصد هزار تومان مستمری دریافت می کنند و همچنین سهمیه شیر خشک به هر استان طبق تعرفه وزارت بهداشت تخصیص داده شده است. وی یادآور شد: خانواده های دارای فرزند چندقلو برای بهره مندی از این کمک ها می توانند با مراجعه به بهزیستی در هر استان و یا شهرستان کمک

هایی را از این سازمان دریافت کنند.

. این مسئول با تصریح بر اینکه خدمات مشاوره، تامین شیرخشک تا یک سالگی، کمک موردی مسکن و تسهیلات اشتغال برای خانواده های کم درآمد در دهک های یک تا سه برای این خانواده ها پیش بینی شده است؛ گفت بر این اساس، خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا هفت و خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر، بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی می‌توانند تحت پوشش خدمات سازمان قرار گیرند.

در ادامه، بسته حمایتی غذایی متشکل از مرغ، برنج، روغن، رب، دو بسته ماکارونی و قند از سوی گروه جهادی شهیده سیده زهرا موسوی ارفع به این خانواده که فرزندان سه قلوی آنها در فروردین ماه ۱۴۰۲ متولد شده بودند، اعطا شد.

کد خبر 79828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد