پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان « روز ارتباطات و روابط عمومی» یادآور نقش با اهمیت روابط عمومی به عنوان رکن اساسی هر سازمان و هنر هشتم در دنیای ارتباطات است.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

هرکه را افزون خبر جانش فزون
                                                               مولوی

دنیای کنونی ، جهانی نوآور در حوزه ارتباطات ، رسانه و افکار عمومی است که پیشتازی در این حوزه منتج به کسب توفیق و طلایه داری در جهت دهی به تفکرات جامعه ، سیاستگذاری مدیران و برنامه ریزی های کلان جهان خواهد شد و گوی سبقت در دست افراد و نهاد ها و سازمان هایی ست که پیشگام در حوزه ارتباطات و با داشتن سواد علمی و رسانه ایی و با  احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی حرکت می کنند.


بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان « روز ارتباطات و روابط عمومی» یادآور نقش با اهمیت روابط عمومی به عنوان رکن اساسی هر سازمان و هنر هشتم در دنیای ارتباطات است.


جایگاه این حرفه در سازمان حمایتی و تخصصی بهزیستی با توجه به فراگیری و تعدد وظایف و خدمات و  نیز کثرت خدمت گیرندگان مستقیم و غیر مستقیم به لحاظ آگاهسازی ، پیشگیری و اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است که بی شک روابط عمومی که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است ، وظیفه سنگین و خطیری را برای نیل به ماموریت های سازمان بهزیستی  به عهده دارد که جز  با تعهد و  تخصص بر آن فائق نمی آید. 


به بهانه این روز شایسته می دانم روز ارتباطات و روابط عمومی به همه همکاران فرهیخته و گرانقدر در این سازمان، از ستاد تا استان و شهرستان ها و نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض نمایم و از زحمات و خدمات بی بدیل این عزیزان تقدیر کنم . همچنین از درگاه خداوند منان موفقیت, سعادت، نیکبختی و سلامت را برایشان آرزومندم.


علی محمد قادری 
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 79697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =